Dot. Dot. Don't.

Mycke på gång. Svenska nationella prov idag, MUNTLIGT!
gissa om jag var nervös, uuohh..
Jag skulle prata om rymden, tänkte det blir väl bra och intressant.
Jag tänkte på pappa, att han kan hjälpa mig och bli lite starkare.
Och vet du vad, jag blev inte så nervös, som jag befarat i allafall.
Efteråt sa min lärare att det gick ju riktigt bra! Puuuh..
Ok, då var det överstökat i allafall, nästa är religionen, redovisning och debatt.
Jag har inte IG varning i något ämne, men ändå oroar jag mig för att misslyckas, att jag inte kommer kunna ta studenten.


Sommaren är påväg! Och det med stra jävla steg,
såg underbara vitsippor i Jossans backe igår, då blev jag glad,
denna helvetes vinter vill jag förtränga.


Jag tänker på dig, ska prata mer med dig och om dig,
det ska hjälpa, känner det redan nu.


Nu jävlar fick jag huvudvärk också.

Dags att äta middag. Muhuumms!


OCH! Sleeping Beauty ikväll, ska fota för deras nya skiva,
ska ha bilder i detdäringa häftet i cd:n.
Och jag får betalt! Yey!

Bilder på detta kommer väl efter helgen. 
Om jag orkar ; )



Citylights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0