Eller?

Jag håller aldrig löften jag lovar mig själv. Det är ju inte så bra, eller?
Eller typ aldrig, det är inte ofta iallafall. Typ, träning, fast det går ju ganska bra nu, men som att jag skulle prata mer med dig, fast det har jag ju gjort, fast på annat sätt. Allt känns så mycke bättre nu. Men ändå är jag inte helt nöjd. Man blir aldrig nöjd. Varför skulle man liksom? Annars finns det ingen drivkraft genom livet. Ok, jag har det ganska bra nu, jag är halvnöjd, och det är ganska bra för att vara mig!

peace, love and understanding you knöw..


           image14

Kommentarer
Postat av: Niklas

man skall inte vara nöjd. om man är nöjd så utvecklas man inte

2008-04-22 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0