Fika och trafik i linné

Idag har jag flängt fram och tillbaka hela tiden.
Skola, åka och träffa en gubbe som ville kolla på fotoprylarna (han hade inte mobilnummer, utan NALLEnummer, och värt att nämna var han över 60!!) Han kolla på grejerna, ville ha objektivet, så nu äre sålt. Gött. Men han pruta den jäveln: ( kan inte ha kvar grejerna heller, vet inte hur lång tid det tar tills nästa blir intresserad liksom.
Sen åkte jag tillbaka till skolan, sen åkte jag till jobbintervjun, vilket gick bra!
Jag ska få provjobba den 7/5. Intressant:)
Åkte hem och käka snabbt, sen var det av till stan igen, fika med kompis och köra vilse i linné: P Eller inte vilse, men jag trode man kunde svänga vänster men det gick inte! Min kompis bara skrek i bilen^^ Hon är inte van att åka med mig i stan tror jag, men jag LOVAR, jag hade allt under kontroll: )
Men jag ska vara ärlig, avenyn är fan inte lätt att köra på, folk precis ÖVERALLT och spårvagnarna ska vi fan inte snacka om! Dom kommer utan förvarning och när det är fritt från vagnarna så kommer människorna! sen kommer nästa vagn!! Suuuuckkk. övning ger färdighet antar jag.


Bild från förr förra helgen, Sleeping Beautys spelning på Pelikan teatern, vilket är göteborgs minsta scen!

image12

Kommentarer
Postat av: Niklas The K-berg

avenyn är jobbigt att köra i ja!! haha leif liksom

2008-04-18 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0