Kärringstopp

Idag på religionen så ringer mobilen, något skummt nummer, jag svarar och det visar sig vara från kommunen, angående sommarjobb, YEY! Ett gruppboende utanför göteborg som har utvecklingsstörda boende ville att jag skulle komma på arbetsintervju, jag frågade vad det var för ålder på de boende och hon sa att den yngste är 30 år och den äldsta är 70. WOEH! Oj tänkte jag, och sa också i och för sig. : P
Trodde att det var yngre människor men detta kan nog bli roligt med.

Idag åker Alex till England. Hmm..
Vet inte vad jag tycker, han ska vara där i 24 timmar så han får nog inte sovit mycke!
Men jag är rädd, att han inte hittar tillbaka till flygplatsen, så han kan komma hem : (

Åkte från stan idag och så var det 30km i götatunneln, humm, jag ligger på ettan och tar mig saakta sakta fram, det var typ helt stopp, jag började få träningsvärk i benet av allt kopplande när det börjar röra på sig i kön, när bilen framför åker iväg vet jag inte om jag ska växla upp till tvåan eller om jag ska dra mer på ettan, *plutrrelpeuurr* KÄRRINGSTOPP!! I självaste götatunneln. Det är inte många som lyckas med det ; ) Bakom mig var det en tjej med någon färgglad barnleksak på huvudet som hon hade på sned mot barnstolen hon hade jämte sig. Ok, hon var inte lika stressad som alla andra dårar som svischar fram i 120.

Idag fick jag min söta studentmössa också!
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0