Ok, se framåt var det ja.

image4


Snart kommer sköna sommarn och jag blir mer och mer pepp.
Har massa snygga outfist i huvudet till alla grillkvällar och sköna nätter på orust och i falkenberg. MYS <3 Har blivit lite "handywoman" med min lilla symaskin, ojoj, har väl sytt in 7par jeans och med resultatet MYCKET BRA! Jag blir så lycklig^^, Jag klarar av symaskinen! Funderar på att köpa gamla klänningar från secondhand med snygga mönster på och sy om dom till något helt eget. Får väl se hur det blir med den saken.

Igår var jag hos louise och belle var där med, jossan åkte med mig i min söta bil och vi hade lite tjejkväll.  Kollade på en söt film som hette "Ingen kan älska som vi" med Isabella Scorupco (heter hon så?) Gulligt 80-tal med roliga kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommaren ja! längtan är stor.. Låva mig att du har tid för mig oxå, saknar dig änna.. Så tråkigt att vi knappt har kontakt alls nu för tiden :/.

2008-04-07 @ 20:20:14
URL: http://CarolineLantz.blogg.se
Postat av: Louise

hehe... hon hette så! det var en mysig kväll =D

2008-04-21 @ 13:05:44
URL: http://lollois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0