Peppvalborg!

Mormor är orolig, stackarn, hon tror att jag ska köpa sprit från folk som lägger knark i drickan, och att jag ska bli full. Men mormor? Jag känner mina gränser och jag har goda vänner som jag köper av isåfall. "På tv sa dom att polisen kommer gå runt idag och leta efter ungdommar som dricker" Jaha? Jag förstår att du är orolig, men som sagt vet jag när jag ska sluta och mamma litar på mig också. Ta det lugnt mormor, det blir bra.


Valborg i slottskogen iaf. PEPP!!

                      image18

Kommentarer
Postat av: Niklas

haha din mormor är gullig! det va en rätt lyckad valborg i guess=)

2008-05-01 @ 15:32:37
Postat av: Niklas

haha din mormor är gullig! det va en rätt lyckad valborg i guess=)

2008-05-01 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0