Pruta inte!

Nu är det bara kamerahuset och blixten kvar, blixten hoppas jag blir såld imorgon då jag ska träffa någon snubbe som ville skika på den. Aja. Den är inte den svåraste att få sålt. Kamera jäveln vill alla ha men bara till skampriser! USCH!! Jag vill bara få sålt den, men inte till ett pris av 7000.- när jag köpte den för ett halvårsedan för 20 papp!! Jag har lagt ut den på blocket för 13.900.- men jag tycker ändå det är för lite pengar för en så jävla BRA kamera som den faktist är! Jag vet att dom inte säljer sig själv, men va faan? Orka pruta så mycket hela tiden. Folks hobby numer? Jag får väl släppa den för 13.000.- om ingen annan vill ha den:( 7000 som jag aldrig mer får se igen. Känns som jag bara gör dåliga affärer. Jag är ingen affärskvinna. Men lite typ, sympati kan man väl ändå ha och bjuda lite mer pengar? : )



Kolla bara så fina bilder den tar!! Eller jag tar ; P


          image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0