Second Hand in my heart

Ok, jag var på den lilla secondhanden i byn idag. Hittade ett jätte fint tyg som jag ska försöka göra en klänning av. Hittade en fin scarf och en fint lövfat som jag ska ha mina smycken på. Köpte ett fint halsband med svart band och cremé vit hjärta, sen det finaste av ALLT, ett par jätte fina örhängen! sådana med clip. Förstår inte varför jag inte är oftare på secondhand. Niklas den jäveln hittar alltid saker, bara för han typ är så lång och det gör inget om storleken är 56. : (
Imorgon är det vårmarknad också! Går väl till secondhanden igen då och kikar om de fått in något nytt.

Valborg är bokad nu iallafall, det blir slottis. Haha bokat och bokat, nödutvägen är alltid stottskogen : P
Någon som vill på Peace and Love med mig? : )

Nu ska jag ut och jogga min lilla runda.

Finaste örhängena!!

5.- FATTA!!?

        image17

Kommentarer
Postat av: Niklas

haha. yeah! jag är fyndarN. men du hitta ju en hel del? hehe jag fyngade med min indiantröja på marknaden :D

2008-04-28 @ 00:21:27
Postat av: Bella

ååhh underbara örhängen där, älska second hand!
ska du oxå på peace and love? jag å lollo ska dit, häng på oss? :*

2008-05-13 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0