Tuggummi

Börjar komma igång med träningen riktigt bra nu faktist. Hade med mig Java (en av våra tre hundar) och sprang dubbelt så långt än vad jag brukar, det gick riktigt bra! Men hade typ kramp i magen när jag skulle gå den sista vägen hem och varva ner. Jag tog ett tuggummi innan jogingturen och tänkte att det kan väl vara gott att tugga på när det blir jobbigt och så, grejen är att det blev inte lika typ jobbigt i munnen. Testa typ Extra White nästa gång du springer, asgött! Mamma har gjort rent golvet på altanen och solen höll på och gå ner, jag la mig ner och gjorde lite styrketräning, så himla mysigt i kvällsolen! Strecha ska vi inte tala om, jag kände mig som en riktig renlevnadsmänniska och med djupa andetag "fann jag ro". Det var underbart, önskar bara att jag var ute mer idag än vad jag var.
Lugn helg och nya bra saker händer hela tiden. Jag förstår mer nu och snart kommer sommaren. Rekord varmt i Maj, Juni och Juli tror jag det stod på löpsedlarna.

Jag längtar tills vi flyttar! Puss på dig för att du är en så bra männsika. <3


      image13


Kommentarer
Postat av: Sussie

BLOGG DESIGN TILL UTLOTTNING! Kolla in min blogg!

2008-04-20 @ 23:23:36
URL: http://sussie.blogg.se
Postat av: nikläs

yeah! hoppas det blir en varm och bra sommar:D

2008-04-20 @ 23:25:11
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-20 @ 23:30:06
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0