Worst Case Senario

Imon blire fullspäckat. Jag har en kille som är intresserad av kameran samt objektiv OCH blixt!
Han ska få kolla på sakerna imon, jag hoppas så jävla MYCKET att han vill ha allt! Så jag blir av med skiten och kan köpa nytt : )
Jag ska på arbetsintervju imorron med! Hoppas jag får jobbet, men jag har så bra tidigare jobb med mycke ansvar och så, så jag förstår att de var intresserade att ha mig där : ) Jobbet är ett gruppboende med utvecklingsstörda, ni har väl sett "I en annan del av Köping" ? Sånt är det typ, fast verkligheten är ju inte som i TV. Mycke vinklat, men visst är dom glada och vränger på ord. Som en kompis mamma som är chef på ett gruppboende hade sagt
"Ja, nu blire andra bullar!"
En av brukarna
"Bullar? Ska vi baka bullar!?"
Jamen vesst! Kul skulle det nog vara iaf, inga tunga lyft eller städa eller så, man är deras kompis och ser efter dom. Åker väl antagligen på utflycker o.s.v.

Fick en E-book av en kompis, hehe. "Worst case senario" mycke användbar fakta, så som hur du vänder en bil 180 grader i farten, hur du nödlandar ett plan, hur du hoppar ut från ett brinnande hus på bästa sätt, hur du överlever en jättebläckfisk attack, hur du överlever ditt barns första date m.m.
Jag snabb läste ca 200 sidor eller något men boken är på hela jävla 1200 sidor!
Tänk, det är mycke fakta det!

Godnatt !

         image10

Kommentarer
Postat av: Per

Wheei! jag håller tummarna för att allt går helt perfekt idag :)
puss!

2008-04-17 @ 04:33:14
URL: http://perbjuhr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0