90/62

Det är mitt blodtryck, fatta att jag blev chockad. Inte alls konstigt att jag vinglat till när jag reser mig upp, inte alls konstigt att jag ser svarta prickar ibland. Usch. Det som finns att motverka detta är bra kost och bra träning, så jag gav mig ut igår, sprang och sprang, inbillade mig väl att jag såg svarta prickar, men det borde jag väl verkligen inte göra när jag joggar och får igång cirkulationen. Har lite träningsvärk idag iallafall, lycka! ^^, Nämen då känner jag att jag tog i lite igår iallafall:)

Idag har jag varit i stan med  Bella, vi kollade kläder och fikade, jag har inte pengar att lägga ut på kläder, hittade några fina tröjor och örhängen, men jag stog emot:) Såg på Åhléns en jättefin Tommy Hilfiger väska för 1000.- det är dyrt men den var vacker, och såg dom där skorna igen, när jag får min första lön så SKA jag ha dom. Så är det bara, tyvärr kanske. Sen hade jag velat ha en ny parfym, fick i sommras en provflaska från guess, jag passar gör bra i den och den lucktar himmelskt gott! 500.- har jag inte i fickan direkt så det får också bli när första lönen kommer:P Jag ska söka i närliggande kommuner efter dagis vikariat, tänkte ringa till den lokala tidningen och fråga om de vill ha en fotograf, de har väldigt tråkiga bilder i den tidningen, och sen rockfoto och sen ska jag prata med Oscar också om pressjobb i stan. Jag har många bollar i luften men det ska bara klaffa allt också. Funderar på att kanske ringa till ålderdomshemmet jag jobbade på sommaren, hösten och vintern 07, se om de behöver vikarier, men jag vill helst inte, går ju bara ner mig, men det är iallafall pengar, och det är det som spelar roll.


Förra veckan var jag vid minneslunden, precis vid kyrkan går det massa får, var tvungen att ta några bilder^^,


>

>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0