Äntligen

Och idag klockan 11.56 såg jag den, i brevlådan låg den och väntade på mig, jag såg den, tog upp den och pussade den. Seriöst. Idag kom äntligen min bibel! Hela året har jag väntat på IKEA katalogen! (juni, juli, augusti också iofs) Jag gick hem med glada steg och bryggde vanilj te, jag tog min underbara IKEA katalog och mitt te, satte mig i min säng omsvept med täcke och läste den underbara katalogen.
IKEA katalogen är inte underbar bara med deras möbler, färger och bra idéer, har ni sett de underbart vackra bilderna? De ljusa fantastiska detaljrika bilderna som även får en färgblind att smällta. 
IKEA har så många nivåer, så mycke kärlek. 

Ta det sista med en nypa salt : )

Där har vi ju gudagåvan.. Åwh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0