Blåst och regn

Det var utgång igår, herregud, ja sticky var kul, men sen vägen hem, himlen öppnade sig och jag var med om värsta hellregnet i mitt liv, hittils. Vi sprang 50 meter i regnet med paraply men ändå blev både jeans och skor helt genomblöta. Precis när vi kom in i nordstan lyser allt utanför upp i världens sken och det åskade. Usch så det åskade. Det kan ju vara mysigt om den är lite längre bort och man har gott sällskap, men inte när den är precis ovanför en. Sedan hade jag väldigt bråttom till en buss som kanske gick, isfall hade det varit en snabbuss som går på en halvtimme, men jag kom en minut försent och kopisarna fick åka med sina bussar och jag fick vänta själv där en halvtimme på centralen för att ta en långsam buss som tar en timma och tio minuter hem. Tack och lov var 24 öppet och jag köpte vatten, en banan och lite godis för att stilla min natthunger. Tack och lov hade jag min ipod med mih också, och tack och lov hade jag lagt in Vänner på så jag kunde kolla. Nu hade ja tänkt gå upp och äta frukost, jag vaknade vid 8 och var ganska vaken, men jag vägrade gå upp eftersom jag kom hem halv två inatt och skrev med en kompis på msn till två, så jag sov vidare och vaknade vid 11 och har varit på datorn sen dess. Lite datanörd är jag allt :P

Bild från förra veckan, kanske ska lägga upp bilderna då jag var hos mormor och morfar 
när vi kollade på OS-invigningen?

    

Kommentarer
Postat av: moster

Hej min Gullunge.

Det e alltid lika kul att läsa om dina bravader & vackra kort, du har verkligen talang.

Tack för att du kom ner till Gbg-kalaset även om det inte blev så länge,

Tåget var fullknôkat så det var tur att jag var i tid, månag fick stå till Falköping.

Puss & kram Moster

2008-08-14 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0