Chokladbegär

Nuså, idag har jag tränat en riktig workout, jag följer träningsschema som är utformat efter mig på madeinlumpen.se. Tycker det funkar bra men styrketräningen känns lite jobbig när det är med armarna, men mage, rygg och ben går hur bra som helst, så jag körde styrkeprogrammet två ggr idag, för det känns inte så jobbigt för benen men armarna klarar närstan inte av hälften. Hög musik, adrenalin och kämparglöd, då klarar man av det mesta. Nu är jag mindre nyttig, inte för att jag bryr mig om nyttigt och onyttigt men jag ska ju försöka skära ner på sötsaker om jag vill få upp mitt blodtryck, jag har iallafall varit iväg på ica och köpt frukt och choklad, Marabou Premium med hazelnöt och nougat:) Nu gottar jag mig och kollar på film. Men innan idag fick jag lite panik, jag måste få ett jobb, och det är snart. Jag har många möjligheter, det är jag medveten om, jag har sökt till dagis som sagt, sen tänkte jag ringa runt till olika dagis och fråga om dom behöver folk, nu är jag skriven i en vikariepool bara, jag har sökt till rockfoto, fast det blir bara extraknäck isåfall, sen ska jag prata med Oscar om jobb i stan och så tänkte ringa till den lokala tidningen om fotojobb och angränsande kommuner om vikariejobb på dagis då. Om det inte går så får jag väl jobba på ålderdomshem som jag helst inte vill, men det går om jag måste. Det blir många jag ska ringa om jobb, men jag får ta och beta av det, en sak i taget så det inte blir för rörigt.

Snart fyller jag år också, men det blir inget märkvärdigt med 19, en tråkig ålder då ingenting händer! Haha:)




Här är en bild jag hittade på Google, nu känns min Marabou ganska tråkig i jämförelse. :/
Tid har jag ju så kanske kan försöka mig på en sånhär goding någon dag?



Kommentarer
Postat av: nettan

ååh. chokladen på bilden såg ju inte lite god ut! jag måste göra chokladbollar nu, i brist på annat :)

2008-08-28 @ 23:11:10
URL: http://thehymnforthecigarettes.blogspot.com
Postat av: Philip

Dock får man ju inget betalt på rockfoto, känner flera som slutat där också pga av de fått skit när de frågar lite frågor eller försöker göra det bättre :&

2008-09-02 @ 00:11:38
Postat av: Cecilia

Jasså? För när man sökte så stog det att dom ger ut löner enligt någon skatt grej. Kommer inte ihåg, men vad konstigt om det är som du säger..? Vi får vänta och se helt enkelt..

2008-09-02 @ 10:43:05
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0