Dygnsrytm

Jag har börjat komma in i någon jättebra dygnsrytm, jag somnar innan 12 och jag vaknar nätt och jämt 8:20. Det är bra för då är luften så frisk och jag kan ta en långsam promenad genom byn. Igår var jag i stan med Bella och kollade i secondhand affärer, hittade en blå skjorta och ett svart sidenlinne som jag har när jag sover, gör fint! Jag var stolt när jag kom hem också, jag blev inte stressad varken på bussen in i stan eller när jag var i stan, eller jo, lite när vi skulle äta, men sen påvägen hem var det också lugnt, så härligt! Denna fina utveckling gillar jag : )

Nu är Göteborgskalaset också, om en timma och 10 minuter börjar Miss Li spela på Götaplatsen, får se om jag orkar in, kan knappt röra mig för jag har käkat så mycke thaimat, dom har haft sommar stängt och precis öppnat, dom har varit väldigt saknade! Gott gotti gott-gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0