Fredag

Det är nästan så jag saknar skolan. Jag vill lära mig mer! Men jag vill nog inte vidareutbilda mig än, och om jag skulle göra det är nästan enda alternativet sjuksköterska, för att sen vidareutbilda sig till barnmorska eller ambulansförare eller så. Jag orkar inte sjuksköterska, bara massa medicin hela tiden och det är INTE kul. Jag vill ju vara ute och träffa människorna, hjälpa dom. Vi får se, är sugen på nyhetsfotografering nu med. Får väl ringa till Oscar och se vad han kan fixa till mig. Ska nog söka som fotograf till rockfoto också, men jag har ju bara ett objektiv:/ Fast det har funkat bra på de tre senaste konserterna ändå ju så:) Nästa vecka ska jag kolla på lägenhet också! Fast jag har inte råd till det än, men bara för att kolla, det är bra att veta hur priserna ligger nu innan så man vet när man ska slå till :)

Imorgon är det kräftskiva också, tar nog med mig kameran och försöka fånga lite kräftglädje :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0