Gbg - Sthlm Tur & Retur

Nu är jag tillbaka fårn Stockholm och Pride :) Det var gör kul! Vilken stämning! Jag har ju bara varit i Stockholm en gång innan men det var för många många år sedan, men nu kan jag allt runt centralen och Sergels-torg iallafall :D Mycke folk var det och jag är helt utmattad, tror Bella också är det, blev en del skratt och fniss idag, bland annat pga dåligt lokalsinne, roliga gaymänniskor i sina utstyschlar, prata med grov göteborska och flaskor på tåget som flyger fram till sätet framför så vi skämde ut oss totalt. Bilder kommer, jag lovar, men nu vill jag sova.

Kommentarer
Postat av: bella

PRIDE var sjukt värt. hade så mkt adrenalin i kroppen när ja kom hem att de va omöjligt att sova, låg å fnittrade åt allt kul vi såg och gjord. haha

tack för en underbar dag söto! <3

2008-08-03 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0