Glad träningsvärk

Ja, efter torsdagens workout hade jag väldans träningsvärk, men jag var glad för det, då vet jag ju att jag fick liite mer muskler iallafall! :) Sen joggade jag lite lugnt igår en liten runda, jag vet inte, joggar ganska fort så det gick på en kvart. Men så kände jag att jag klarar mer så joggade en bit norrut och sen tillbaka, då blev det 5 - 10 minuter till. En sak jag inte förstår, hur kan det damma så mycket i mitt rum? Trots att jag dammsuger ganska ofta och överallt, jag skakar gardiner och torkar av hyllor, jag dammsuger under sängen och byter lakan en gång i veckan, vad kommer allt damm ifrån?! Jag får väl dammsuga en gång till då och sen ska jag klippa gräsmattan sen ska jag vila ett tag och sen är det är det tjejkväll och fest. Mycke att göra idag, så lite tid.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en kanon kväll :D

2008-08-30 @ 21:17:11
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0