Om en timma

Om exakt en timma sitter jag på bussen in till stan för att träffa Bella och tillsammans därefter ta tåget till Stockholm och se på Pride paraden : D Jag är väl lite nervös, både för bussresan, tågresan och paraden och hemresan : P Jag gillar inte buss, tåg eller mycke människor, men det ska nog gå bra, jag har ju Bella : )  Jag har också kommit till underfund med att jag förtjänar så mycke bättre, ja ni vet säkert vad jag pratar om. Någon som förstår mig, och som jag förstår, ingen jäkla mussla som inte går att prata med utan att denne blir arg och inte kan uttrycka sina känslor. Ta detta som mensbloggs-inlägg, det ska vara nyttigt. Vräka ut sig på bloggen och sedan ta bort inläggen när man inte känner så längre. Jag vet inte det där med Falkenbergs-resan, känns ju som en piss i havet eller något, helt slöseri, det var ju så bra då, men nu blir jag bara arg och sur när jag tänker tillbaks, falskt alltihop. Nu ska jag upp och äta frukost och sen åka till huvudstaden! Blir väl inte att ta med sig stora kameran, det regnar här nu, men tänk om det blir så fint väder då? Jag vet inte, beslutsångest! Frukost först så får jag tänka..

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan Gulllungen.

Gud vad glad jag blev att du åker till Pride-festivalen/paraden. Njut nu, ta många härliga kort & var bara DU.

Massa kramar Moster

2008-08-02 @ 07:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0