Onyttigt värre

Åh, livet är skit, jag sitter hemma, tryckt i mig alldeles för mycke riesen, tuttifrutti, chips och hallonsoda, jag har tittat på film och käkat pizza, man kan säga att jag tröstäter för att jag inte är på WayOutWest. Men imorgon ska jag dit vilket fall som, jag tänker vara utanför, kanske ragga upp några festivalmänniskor och vänta på dendär festen, folk ska ju se Neil Young imorgon också, men mest är jag ledsen över att jag inte kommer få se Flaming Lips. Men idag, jag vill UT! Jag vill till ParkLane men alla är på den jäkla wow. Det kommer fler tillfällen, jag vet, och papprerna från komunen har kommit också, så snart har jag förhoppningsvis massa vikariejobb på dagis och förskolor:) Då har jag råd att ta en extra drink : ) Sedan ska jag innte vara ledsen för snart är GöteborgsKalaset också! Nästa vecka till och med! Hänga med Sandra på tisdagen och kolla Miss Li och Alice in Videoland, det blir bra! : )

Kommentarer
Postat av: moster

Hej söta du.

Telefon var tokig igår men det var ju åskan.

Hoppas att du får kul ikväll på festivalen i Slottskogen. Ha inte dåligt samvete att du gottar dig i mat & annat ibland.

Hoppas att du följer med på Gbgfestivalen med mig & några "tanter" på torsdag, Daniel Lemma.

Kram Moster

2008-08-09 @ 09:27:13
Postat av: Cecilia

Jag har inte dåligt samvete för att jag äter onyttigt, men jag får dåligt samvete av att jag äter för mycke så jag får ont i magen : P Självklart går vi ut på torsdag! : )

2008-08-09 @ 11:21:39
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0