P3 Live

Igår på kvällen var jag på kräftskiva också, när jag kom hem var jag lite nere och ringde Bella, hon kom på att jag hade glömt lyssna på Bob Hund när dom var med på P3 Live, så jag gick in på P3s hemsida och lyssnade, efter halva så började jag lipa floder, att jag inte kommer få se dom live i Stockholm är ju hemskt, hade biljetten, hade planerna, men inte pengarna till tåg, boende och mat. Livet är väl inte alltid rättvist men de spelar in nytt material nu så förhoppningsvis kommer det fler spelningar med det näst bästa bandet i världen(bäst är ju såklart Queen!) :D Vi hoppas och vi hoppas, om inte annat ska jag stalka sångaren, Tomas Öberg så han får ordna en spelning för mig speciellt.

   

Kommentarer
Postat av: rebecza

tack för kommentaren :)

kändes verkligen bra och läsa det..

för hur många bra kompisar som helst har sagt det går över det löser sig..

men konstigt nog kändes det som verkligen som det kommer bli bättre, nu när jag läste din kommentar..

ville bara säga tack! :)

2008-08-24 @ 22:10:47
URL: http://weredancingforrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0