Rockfoto

Så ska jag försöka ta mig modet att söka till rockfoto.nu
Hmm. Det står i ansökan att man borde ha både vidvinkelobjektiv och tele för att det varierar hur nära man kan stå artisten, men grejen är ju att jag har inte råd just nu. Skulle kunna fråga Oscar men det är nog lite för mycke begärt. Eller så får jag ta från sparkontot och allt jag tjänar får gå tillbaka dit. Hmm.. Väntar fortfarande på jobb, tydligen hade jag inte skickat med tystnadsplikt-lappen så det tar ännu längre tid. Men direkt när jag skickat iväg den så ska jag ringa runt och fråga om jag kan komma och hälsa på. :)


Undra om dom på rockfoto tycker att jag har vad som krävs..

>

>

>

>

>

>

>

>




Gör det om en stund.. Önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: ...

Verkligen verkligen lycka till!!!

2008-08-24 @ 17:55:36
Postat av: Cecilia

Hum, ska jag ta det som positivt eller negativt? :P

2008-08-24 @ 21:32:12
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/
Postat av: ...

Positivt så klart!!!



Du är ju grymma tjejen. Men "lycka till" kan behövas endå! :) Om itne så kan det vara skönt att veta att det finns folk som vill att det ska gå bra för en, då rä man starkare och tror mer på sig sälv(ska ju egentligen inte ebhövas, men det gör det!) Och en som är säker på sig själv är ju mer tilltalande än en som inte är det.. Eller?

2008-08-24 @ 22:19:43
Postat av: Cecilia

Jo precis, du har så rätt:) och tack! vet inte vem du är men det gör väl hela "lycka till" önskandet mer starkt:)

2008-08-24 @ 23:11:52
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0