Secondhand och foto

Igår träffade jag Bella och vi var på secondhanden i byn, öppnade efter de hade haft sommarstängt och jag hittade en brosh för 5.-, ett turkost skärp för 3.- och en tavla av Carl Larsson för 15.- Jättefina! Sen åkte vi till Kungälv och letade efter den där secondhanden mamma hade sett, vi hittade den nästan direkt och det var öppet och allt :) Det var som en jätte stor lager lokal och det var fullt med möbler, porslin, kläder och allt annat mellan himmel och jord, eller nästan iallafall. Där hittade jag två par fina örhängen från 80talet kan jag tänka mig, plast var dom i och så hade dom clips, Bella hittade en fin burk som man skulle ha cacao i och ett halsband med massa pärlor hon skulle göra till armband :)  Efter alla fynd var vi ganska hungriga så vi åkte och parkerade bilen och åt pannkakor med sylt och glass, gör gott! Sedan gick vi och fotade i säkert en timma :) Lärde henne lite mer om bildseende och att man får testa sig fram. Har inte sett så mycke bilder från henne men jag tror hon lär sig^^, 
Här är lite bilder från igår.


>

>

>

>
>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0