Sitter här

Nu sitter jag här på mitt rum igen, lite ont i magen och lite nedstämd efter just sett sista avsnittet av Sommar med Ernst. Som sagt innan i tidigare inlägg tycker jag Ernst lägger fram allt såfint, man får verkligen känslan i kroppen som han beskriver så bra. Jag gillar Ernst.

Här är tändsticksaskar man kan köpa med små bilder på Ernst och citat han sagt i sina program.
Ett roligt citat från kvällens program "Mitt huvud är som en propeller"

    

Första asken står det "Det är som om att ute och inne vill varandra någonting"
Andra asken står det "Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck"
Tredje asken står det "Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0