Svettas som en gris

Ojoj. Jag tror jag precis skrivit en låt. En låt om pappa, jag är lite nöjd, men musiken är inte helt hundra än, det är ingen refräng i texten och låten är inte så lång, men den blir väl längre med massa mellanspel intro och kanske någon fin avslutning : ) Om någon frågar mig om låten kommer jag låtsas att jag inte vet vad de pratar om, för så blyg är jag, går det någon på gatan och jag sitter med min gitarr slutar jag genast att spela. Niklas ska jag väl spela den för, men innan jag fått modet till det kommer jag svettas som en gris så nervös jag kommer vara. Jag vet, vad är det värsta som kan hände? Han kan höra mig! Man kanske tycker man kan låta lite okej när man sjunger med någon låt som går på radion, men annars som solo? Mja, jag vet inte..


En gammal bild jag hittade på den andra datorn : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0