Trött och lite bitter

Jag har klippt och krattat den jäkla gräsmattan nu, gjort domdära tack korten för studenten, jag är trött, det är lite varmt för första gången på länge. Skönt. I morse åkte jag iväg och fotade, såg redan igårkväll att det verkade bli fint väder, så jag ställde klockan på halv 6 och kom upp ur sängen och åkte iväg 6. Det fick bli en liten runda idag, jag hade knappt någon bensin och solen lurade bakom trädtopparna. Dimman som låg över åkrarna försvann sakta men säkert. En timma efter min avresa hemmifrån var jag hemma igen, med några bilder. Det blir nog ingen utgång för mig ikväll, utan jag lägger mig tidigt och åker ut på äventyr imorgon med. Jag har lagt ut en förfrågan på bdb, om folk vill vara med på vernissage, jag får många positiva reaktioner och det gör mig glad! Sedan är det några talanger man får nästan tjata på, men vill dom inte så är det så. Det kommer att komma fler inlägg om vernissagen framöver. Imorgon ska jag till stan och träffa Oscar med, prata inspiration, det blir bra för jag är full av det!



Lev väl och försök fånga dagen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0