Gå med, eller egen?

Oj då, nu var det längesen jag skrev i min lilla blogg. Men men.
Kan ju säga att jag har världens bästa mormor! Jag fyndade i helgen en LPspelare med radio och högtalare till för 200kr på secondhand, och nu har jag fått låna min mormors Elvis samling! När jag satte på första skivan, jag skrattade och grät på samma gång. När jag tänker på Elvis tänker jag på min underbara mormor. Can't say she's a devil in disguise!
Nu sitter jag här och lyssnar på skivorna mormor lånade mig, helt underbart.

Till helgen fyller min vän Bella år, hon ska ha lite fest med 70tals tema! WOHO! :D Då ska jag ha mina höga stuprörjeans och en t-shirt som är väldigt urringad i ryggen, instoppad i byxorna då såklart! Sen ska jag ha hippieband på huvudet. Blir nog fint:)

Fortfarande inget photoshop, men har fått det till datorn nu iallafall men inte installerat de, vet inte hur man gör sånt ^^,
Har köpt sååå coola lösögonfransar! Vill bara fotafotafota NU! Musten går ur lite när man inte kan redigera tyvärr.. =/
Men snart så! 

Funderar på att kanske gå med i någon fotoblogg, eller ska jag göra en egen?

Kommentarer
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

sötnos!

2008-12-04 @ 13:17:55
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0