J U L v s S O M M A R

En till dag på året. Snart är det julafton, då ska jag jobba kvällen, precis som förra året. Jag har ingen julstämning för 5öre, det är lite tråkigt. Vet inte vad jag kan fota heller, ska till Liseberg på tisdag, då åker väl kameran med. 
Så bara för att pina mig själv och er lite, ska jag visa bilder från min sommar. Tidiga sommarmonar gav jag mig ut för att finna guldet. Luften är sval och frisk, solen börjar titta fram bakom träkronorna i horisonten. Det är alldeles tyst. Bara några fåglar hörs. Jag knäpper några bilder, den nya kameran låter ljuvligt. Solen börjar värma min rygg. 
Detta blir en fin dag.

















Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina bilder! :)

2009-01-13 @ 15:37:34
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0