Programvara

Okey jag är verkligen jätte oaktiv på min lilla blogg..
Det är nästan lika bra att ni slutar titta in här för de kommer nog inte uppdateras så mycke mer ändå. Eller man vet aldrig, kanske jag får någon bloggmani och bara måste skriva. Men som sagt i tidigare inlägg funderar jag på en fotoblogg. Vi får se hur det blir, fortfarande inget photoshop och jag börjar bli lite desperat. Jag är ingenting utan photoshop, mitt liv är tomt utan denna underbara programvara. Jag är nästan som sådan wow-nörd fast med photoshop. 
Kanske drar till stan på onsdag och stannar några dagar hos oscar, brainstorma lite ideér till vogg och kanske få jobbat lite.
Jag vill ha choklad.
Kan knappt röra på mig, är ganska krasslig. Har sviin ont i höger axel, i musklerna där. Pff, vilka muskler undrar ni då. Jo men lite muskler har jag allt, har lila hantlar jag lyfter ibland. Upp och ner, upp och ner. Kämpa på. Näe, mycke trääning blir de ju inte. Men jag hade faktist träniongsvärk härom veckan! Då kände jag mig lite stolt.

Nu orkar jag inte skriva mer. Eller jo det gör jag väl men tänkte jag ska ringa en datasnubbe vi känner så han får fixa photoshop för mig. Elände elände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0