Ghostbusters och så lite Ernst

Har helt plötsligt fått ont i halsen, typ jätte ont! Vill inte bli sjuk nu :(
Har varit hos Niklas en sväng ikväll och vi tittade på Ghostbusters. Den var nästan lite läskig! Kommer inte alls ihåg att jag sett just det läskiga när jag var mindre. Stora äckliga monser och sånt, de gröna spökerna var ju ingen fara, men de andra "hundarna" och skelettet i taxin? Usch.. Sen masserade Niklas mig, herregud, jag har ju inga axlar kvar! Känns inte som att de finns, så lätt och bra har det blivit. Hadde nog miljoner med knutar som han löste upp med jäkla hård massage. Ont gjorde det men det blir så bra i slutändan.

Såg sommar med Ernst igår också, blir nästan tårögd när han beskriver alla känslor så bra. Som när han pratade om golvet han gjorde om. Då sa han något i stil med "Så man får bort denhär gammla heltäckningsmattan och får fram detta vackra trägolv, hela rummet blir mer trä, det känns så bra med fötterna mot trägolv" Ungefär, kommer inte exakt ihåg, men det var så han menade iallafall, och jag tycker han beskriver så fint. Jag gillar Ernst. Sen att många inte gillar honom, det struntar jag i, han fångar känslan i allt och han pratar med passion för färg och form. Det gillar jag att lyssna på. Det är som klassisk musik man får gåshud av.

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan.

Herregud vilka fina bilder, du borde akicka in de till någon fotograf själv, kameran älskar dig.

Kram Moster

2008-07-09 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0