Gröt, bröd och fibrer

Humm.. Nu ska jag gå och lägga mig lite tidigare än jag brukar, för imorgon kommer söta Per och jag tänkte att jag skulle hinna träna innan jag ska möta honom i stan kl 12. Så upp tidigt, kl 9 för att vara exakt. Det är ganska tidigt för att gå upp, jag brukar vara vaken, känna att jag kan gå upp, men jag har ingen anledning att göra det, så jag somnar om istället, och går upp vid halv 12 istället.
Idag har väl inte varit den bästa mat dagen heller, om man jämför igår, så var igår väldigt bra, för bra, ja just det, för bra. Åt för mycke så det ville ut igen. Vill inte säga upp för då blir det så negativt laddad fras. Jag åt gröt till frukost iallafall. Tror inte gröt är så bra heller, såg Oprah för en vecka sedan kanske, och där sa dom att många kvinnor har ökad känslighet mot fibrer, så för att testa så ska man utesluta fibrer i kosten, jag äter ju nästan bara fibrer! Mycke knäckebröd, grova smörgåsar och numer gröt också. Om man är känslig mot fibrer och man testar att utesluta det så kommer man känna att magen inte är så uppblåst och så. Värt att testa! Men vadå? Ska jag käka vitt bröd nu då eller? 
Bläh..


Jag kanske ska börja leva på jordgubbar istället?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0