I mitten av filmen

tar jag en paus. Dels för att stänga dörrarna och göra iordning mig för natten. När jag står och borstar tänderna känner jag vilken lång dag det varit. Vet inte om jag gilar det eller ej, men det var längesedan dagen kändes såhär lång. Kanske för att jag fått väntat mycke på att den hunden vi passade, att hennes matte skulle komma. Idag gick jag upp vid halv 11, efter att mobilen ringt och försökt att få mig gå upp i 2 ½ timme. Nu sitter jag här i sängen igen, med min laptop, 12 timmar senare, men jag har varit med om mycke längre dagar. 
När jag stog där och borstade tänderna så kände jag mig också väldigt ensam. Mamma är inte hemma, kommer hem först på Söndag. Imorgon ska jag på Bruce som sagt i tidigare inlägg. Jag är lite kluven hur jag känner inför det. Sedan att min mage ALDRIG vill vara min vän. Och då menar jag ALDRIG. Jag får väl åka till vårdcentralen nästa vecka då.. Men jag vill verkligen inte : ( Min moster har sagt att de kan inte göra några undersökningar om jag inte går med på det. Men om dom tror att det är något så måste de ju ta prover för att se om det är något fel med mig. Kanske jag bara har känsliga tarmar som någon sa en gång. Jag behöver en ordentlig kram, och ett ordentligt snack med någon bara för att få ur mig allt. Hela mitt hjärta är kaos, jag har så mycke känslor så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, slänga en vas i väggen eller om jag ska be till gud. Men jag är inte troende. Vart alla känslorna kommer från tror jag är för att mamma är borta, hon har varit i Stockholm i 4 dagar nu, jag vet inte, känner inte att jag saknar henne på det sättet. Men jag gör väl det. Även fast vi bråkar ibland så är hon alltid min mamma<3 Sedan saknar jag Per också<3 Och såklart pappa<3
Sedan har jag tänkt idag när jag åkte till ICA, tänkte på pappa, känns inte som jag tänker på honom lika mycke nu, om det är bra eller dåligt vet jag inte, det kanske bara är sådana perioder man har ibland, ibland tänker man mer, ibland mindre, samma med mitt mående, ibland mår jag bättre, och ibland sämre. Jag är seriöst trött på att må dåligt jämt och ständigt, då skulle min kompis Niklas säga "Du mår dåligt för att du tror att du gör det" Han kanske har delvis rätt i det. Men sen kan jag väl inte inbilla mig att jag har krampont i magen x antal ggr i veckan? Okej, krampont kanske jag inte har så ofta, men varje eller varannan dag har jag ont i magen. Eller inbillar jag mig? Som idag, ok jag har inte ätit världens hälsosammaste mat och kanske inte exakt regelbundet, men hur ska jag kunna ta mig igenom livet utan att få äta lite oregelbundet? Jag har varit ute på promenad idag i hettan, trodde jag allvarligt skulle dö av svett. Jag hade med mig vattenflaska under promenaden och jag har druckit bra med vatten idag, sedan har jag druckit både proviva och fil idag. Sedan käkat frukt och middag samt frukost och kvällsmaten kanske inte riktigt var kvällsmat, det blev lite reisen och polkagrisar som sköljdes ner med hallonsoda. Vad är det idag som jag ätit som fått mig att få ont i magen?

Jag får ta "Mag onts-bakterien" på magen och titta vidare på filmen.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag önskar att det hade varit möjlig för mig att vara där och ge dig en kram <3

2008-07-04 @ 13:49:54
URL: http://lollois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0