Ork

Hipp hurra morsan är ur stan! Men ändå är jag så jäkla trött. Huset är rena helvetet, alltså jätte stökigt, och då är det inte jag som stökat till det, nej, när jag kom hem från min lilla moster i falköping så möttes jag av en städerskas värsta mardröm, stöket.
Det som behövs göras är:

- Klippa gräsmattan
- Dammsuga
- Tvätta
- Skura golv
- Grovstäda mitt rum
- Se till att hundarna mår bra
- Se till att Per som är på besök mår bra
- Se till att jag mår bra

Allt detta gör jag inte för att det behövs, jag orkar inte ha massa skit runt mig bara. Det ska vara rent och snyggt, så är det bara, det funkar inte riktigt annars.



Kommentarer
Postat av: moster

oj oj, det låter tufft, men passa på & njöt av solens strålar, åk iväg o ta ett dopp i havet, ät lite melon på altanen, prata med din älskling & var rädd om dig.

Kra Moster

2008-07-03 @ 09:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0