Roliga dagar

Jahopp.. Att vara ensam hemma kan tyckas vara helt underbart. Men är man arbetslös student och alla kompisar är på festival eller är sjuka från festival eller helt enkelt är borta av någon anledning så kan man bli väldigt rastlös. Samtidigt som man blir helt utslagen av det varma vädret. Och när det är klassisgt svenskt regnväder blir man trött och utslagen av det med.  Jag är trött och saknar Per som åkte igår. CP. Våra intesialer:P Haha, eller PC.

Imorgon är det Bruce Springsteen. Mannen. Hjärtat. Dendär killen som fick hela Sverige att sjunga "EVERYBODY'S GOT A HUNGRY HEART" någon gång på 1900-talet.
Jag frukar att jag kommer bli stressad. Som vanligt. Jag kommer säkert få sälja biljetten och åka hem. Eller kanske gå på dendär spelningen som bara kostade 60 kr på Puservik vid Järntorget. Det är ju också något. Men jag vet inte. Kanske kan ta Bruce först och sen till Pustervik och ta några goa drinkar? Eller så skiter sig allt och jag åker hem pga stress. 

Men jag är positiv.




You put me in the magic position, darling

And i don't know if i like it, cause now you have so much power, over me.



Kommentarer
Postat av: Per

Jag saknar dig med!

2008-07-03 @ 20:30:48
URL: http://perbjuhr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0