The opposite of hallelujah

Här sitter jag och njuter, har tänt en rökelse och halvdansar reggae till Jens Lekman som jag inte hört sen i vintras, det var den musiken som lyste upp hela min vinter. Så underbart, så ljust och fint, jag blir så glad av hans musik. "Kanske är jag kär i dig" är en av mina favoriter, sen är "The opposite of hallelujah" väldigt bra också. 
Banan äter jag också, det ska tydligen vara något ämne i banan som är depression dämpande har min lilla moster sagt. De senaste dagarna har jag väl varit lite deppig, är lite nere för att jag inte kommer träffa min sötnos på över en vecka.
Jag behöver komma ut! Träffa människor, och det ska jag göra, jag och lollo ska hitta på något, men det är en dag av 11 dagar som det är kvar till Per. Jag vill ut i helgen, folk jobbar bara hela tiden. Det gör ju inte jag. Men det är bra för mig, nu. Jag behöver hitta mig själv och lära mig mer om min stress och hur jag ska hantera den.

Nu är jag iallafall väldigt glad för jag lyssnar på väldigt glad och uppiggande musik! 


Jag har fått orken att redigera flera veckors bilder också, är det någon som vill att jag lägger upp bilder så ni får se? :)



Och kom ihåg folk, Ni är orginal, det finns ingen som Er. Varken bättre eller sämre. 
Var Dig själv, Du är Du <3

Kommentarer
Postat av: elin

jagvill se bilder! :).

2008-07-07 @ 23:17:19
Postat av: per

SAKNAR DIG GUMMAN! <3<3<3

2008-07-08 @ 14:33:17
URL: http://perbjuhr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0