Tråkigt vs Roligt

Idag var jag med Lollo (se lollois.blogg.se) vi var båda tråkiga och kollade på Casablanca som slutade tråkigt. Det var tråkigt väder och jag hade tråkigt ont i ryggen. Men se fanns det några vändpunkter, så som Lollos mammas fyllebild som lollo beskrev så bra, roligt test med mycket roliga och sannolika svar och roliga bilder där mitt hår liknar raggar frisyr med mycket brylkräm.


Vi gick till bibloteket en sväng också, på vägen dit sa Lollo några fina ord som kom direkt från hennes fantasy hjärta
"Böcker är magiska"



Här är Lollo och jag, fast det var på en annan ROLIG dag, då det hanns med både IKEA och fotbolls EM på Avenyn

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe... så typiskt mig att säga något sådant!

Och den frillan asså, ojojoj! obeskrivligt kuligt =)

2008-07-09 @ 22:17:42
URL: http://lollois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0