Adrenalinbad

Ojoj, har precis varit och badat med allas våran Josefin, vattnet var jätte härligt, inte till en början, men efter man tagit några armtag så var det faktist nästan varmt. Vi hade lite simtävling, pratade livet och flöt runt i vattnet. Väldigt givande måste jag säga. Sedan när det var dags att åka hem igen, rullade vi ner rutorna hade stereon på högsta volym och whitney houston sjunger för full hals när Josefin trycker gasen i botten på den gammla audin. Vi svischar förbi alla träd på de små krogiga landsvägarna. Härligt, adrenalinet sprutar i blodet och jag känner mig glad och jag och Josefin skrattar, men jag erkänner, jag var lite rädd också, så jag sa till henne några gånger att det gick för fort, hon saktade ner lite och allt blev bra : ) När jag satt där i bilen tänkte jag att jag behöver minst en adrenalinkick varje dag iallafall, det blir ju gott i kroppen efteråt och man känner att man lever, här och nu. Jag kan få goa kickar av bra musik på hög volym och jag kan sjunga med och röra mig till musiken, jag kan få kickar när jag är ensam hemma och sjunger högt till musiken på radion, blir jätte glad och dansa fult för mig själv. Herregud, känner precis att jag får såndär blodsmak i munnen, eller från halsen är det väl mer, riktigt äckligt och jobbigt är det, och det var längesedan jag hade det. Kan det bero på att jag varit så ledsen idag efter "beslutet"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0