Who wants to live forever

Städar lite samtidigt som jag lyssnar på Queen. Antagligen det bästa bandet genom tiderna, fast det säger jag om många band, men detta band är bland de i toppen. Lyssnar just nu på "Who wants to live forever" som är en så jäkla fin låt. Kollade texten på ultimate-guitar.com och hade gitarren och sjöng med, sen kommer gråten, helt okontrollerat, vad mamma har berättat för mig är att pappa var inte så rädd för döden, han hade hört i och med sin diabetes att han skulle vara blind vid 30 år, och att han inte skulle bli så gammal. Jag har Queens låten på repeat och gråter i repeat, alltså om och om igen. Hru skulle mitt liv se ut om min pappa levde? Jag har drömt många gånger att han bara varit bortrest i många år, att han lämnat mamma ect.. Tänk om det var så enkelt? Vet inte vart jag vill komma med dethär inlägget, om det hade något mål eller någon mening, bara att jag ska skriva av mig lite. 

Man kan inte få allt.

Kommentarer
Postat av: moster

Var tvungen att lyssna på den låten av Queen, den är helt underbar.

Och, är man vacker inuti syns det utanpå, glöm inte det, Ytan kan vara ett skal, men innehållet hos dig strålar igenom/kram Moster

2008-07-11 @ 19:13:28
Postat av: Cecilia

åh, kära moster. dina ord värmer, de betyder mycket!

2008-07-11 @ 20:22:28
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0