Made in lumpen

När jag äntligen städat klart mitt rum, eller rensat klart mitt rum så tänkte jag träna styrketräning eftersom det regnar så mycke ute. Det är skönt att springa i regnet, men min ipod skulle nog inte gilla det lika mycke som jag, så vi skjuter på det en dag, eller två. Så styrketräning, jag tränar enligt "madeinlumpen.se" där bestämmer dom en träningsplan helt anpassad efter dig, man har en av två coacher, antingen Jenny eller Joe, dom frågar hur träningen har gått, och om man är sjuk så tycker dom synd om en och hoppas att man kryar på sig^^,  sen så ser man små söta kurvor hur ens fysik håller sig också. Men nu vill den inte logga in mig, det händer ibland, och jag blir irriterad, det är inte alltid jag är på träningshumör, så när jag väl är det så ska jag väl inte bestraffas? Vill dom att jag ska bli en soffpotatis? Näe. Men ändå. Tråkigt att det ska krångla. Tror jag kommer ihåg ungefär hur mitt träningsprogram såg ut ändå.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Erica

jag hatar lumpen och allt sånt där...MEN jag var inne på den hemsidan för länge sen eftersom jag kände till att man kunde få ett eget träningsschema.. men vafan - deras schema kan ju vem som helst hitta på: jag fyllde i lite uppgifter och mitt nya träningsschema innebar att jag i princip skulle springa mer än dubbelt så mycket som jag brukade.... JÄTTEENKELT att göra upp en sådan planering - men man ska ju följa den för helvete och då måste de ju ta vara på informationen som de ber om från början... morr

2008-06-23 @ 02:28:48
URL: http://wrongdecade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0