Promenad med sittstubbe

Idag var jag ute på promenad, klockan var 16.32.17 och det var varmt. Jag gick i den fina "lunden" om man kan säga så, en fin backe med massa träd, bäckar, några kossor och lite blommor. Jag gick där sakta och filosiferade medans jag svettades som en gris, så slog det mig, kl 16.32.17, man borde ha någonstans att sitta här i den vackra "lunden". Men en bänk kanske fula ungdomar rövar bort på natten så det funkar ju inte, men typ en stubbe eller en stock. Men ingen får tro att den ska få flyttas på. Man kan skriva typ "sitt gärna, jag är en sittstubbe/sittstock". Först tänkte jag att man kan gröpa ur det sådär som man gjorde i träslöjden när man gick i 4an, sen tänkte jag att det tar nog väldigt lång tid, men man kan ju graffiti måla den? Men då känns det inte så inbjudande att sitta och filosifera på. Svåra saker detdär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0