Rycker och drar

Det gör jag i mitt hår. Jag blir inte klok på min stalker. Eller mitt ex är väl finare ord, men saken är ju att han faktist har blivit en stalker. Pratas vid på telefonen efter han ringt mig 36 ggr på två timmar och skickat hektiska sms om att jag ska svara. Väl i telefonen vill han att jag ska ge honom en chans, att vi ska träffas, eftersom jag bara ser de negativa delarna från vårt förhållande och nu från att han ringt mig stup i kvarten, vill han visa, när vi träffas, att han faktist inte är sån egentligen. Men det vet jag, han är EGENTLIGEN en jättefin människa, hur gullig och go som helst. Men nu ser jag inte det, och jag vill inte se det heller. Jag vill inte träffa honom. Han har skrämt bort mig någon fruktansvärt, och att höra honom på telefonen, att han inte kan förstå att jag inte vill träffa honom, han låter verkligen som en psyksjuk. Inget illa menat, jag vet att det kan slå flipp i huvudet ibland. Men så här extremt? Att han inte har några vänner kvar, alla har åkt bort från honom, flyttat eller åkt på en längre semester. Men vad ska jag göra åt det? Egentligen? Det var detta jag ville komma bort från när jag gjorde slut med honom, den negativa energin. Han är verkligen en energislukare. Ger bara negativ energi, iallafall till mig. Orkar inte med detta mer. Att han inte kan vara man och bara glömma allt? Skita i mig, se mig som en häxa eller vad som helst.
Bara så jag får vara ifred.

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch, jag stör mig verkligen! Han verkar galet självisk. Som du säger, är han säkert en jättefin person egentligen MEN nu borde han väl för helvete fatta att det bästa han kan göra är att LÄMNA DIG IFRED!!! Han ser nog inte själv hur motsägelsefull han är: Ringer dig som en besatt för att kunna träffa dig och visa hur besatt han inte är. Jag kanske är oerhört känslokall eller något liknande men jag förstår verkligen inte hur han kan "kräva" att du ska hjälpa honom, ge honom energi, när det var du som lämnade honom för att han tog din energi. Fy fan.

2008-06-18 @ 13:06:48
URL: http://wrongdecade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0