Sex and the city och så lite stress

Var och kollade på Sex and the city filmen idag, Bergakungen, VIP. I baren såklart, cosmopolitan. Supergod! Aldrig smakat förut, men kommer definitivt att göra igen. Extremt mysigt var det, Per var med, och Josefin. Lollo backade ur i sista stund eftersom hon ska till Peace and Love imorgon, jag förstår henne, jag kom innanför dörren för en kvart sedan. Blir väldigt sent eftersom dom ska ta tåget imorgon vid 9. Åter igen till bion, eller till mig, jag är riktigt trött på att jag blir så stressad jämt, hade äldre kusiner här idag och deras barn, jag håller ju nästan på att svimma när jag ska sitta där, dricka kaffe, äta tårta och vara social. Det går inte att andas genom näsan när denna sorts stress kommer och då går det inte att äta tårta, tro mig. Eller jo, men i pyttesmå bitar. Jag orkar inte med denhär stressen mer, jag vill att den ska försvinna så jag kan vara den glada sociala tjejen jag egentlligen är!
Det som är mest irriterande är att jag inte vet vad det beror på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0