Trött på layout som inte funkar

Dendär sidpanelen har fortfarande inte kommit upp, den ligger där längst ner, och det är ju inte rätt. Jag vet verkligen inte hur man gör för att få upp den igen, har försökt med de andra "försvalda/färdiga" layouterna, men jag vet inte riktigt hur man ändrar till det jag vill ha. För denna har jag ju pillat med själv. Bakgrund, text och så. Sidpanelen stör jag mig något enormt på. Att den inte ville vara där den ska.
Någon som känner igen sig? Någon som vet hur man rättar till det?

Kommentarer
Postat av: Erica

nu blir jag förhoppningsvis din hjältinna ;)



Jag mixtrade lite med siffrorna och lyckades göra så att även sidpanelen på min blogg hamnade längre ned.... Det jag gjorde var att ändra "padding: 24px" till "padding: 5000px" eller någon liknande siffra, minns inte exakt vilken... Så om du ändrar tillbaka till 24px så borde det bli bra!!!



#side {

margin-right:0;

padding: ÄNDRA HÄR----->24px 12px 0px;

2008-06-18 @ 13:14:24
URL: http://wrongdecade.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tyvärr funkade det inte. Men tack ändå!

2008-06-19 @ 20:18:38
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0