Det är nu allt bra kommer

Ja precis, försökte mig på lite löpning idag också, stått stilla och trampat hemma i två veckor tror jag. Men idag gick jag en promenad, sedan vände jag, tänkte, äsch men jag har ju ändå träningskläder på mig och ipoden i handen, spring nu då. Och det gjorde jag, fort också. Förr när jag och Jossan sprang så sa hon alltid att jag skulle sakta ner för att jag springer för fort. Fort springer jag och får sådan jävla håll efter en stund. Men det var en givande löprunda och jag känner mig pigg och glad : )  Ok, det var en lögn, men om jag har lite tur kanske jag känner hur duktig jag varit idag imorgon i form av lite träningsvärk : P
Imorgon ska jag till kuratorn, brabra, snacka min otroligt jobbiga stress och hoppas komma på nya idéer om varför den kommer. Kl 18 ska jag till Emilia som tar studenten! Köpte en jätte snygg/sexig/fräsch klänning på lindex(!?) Såg den i skyltfönstret och bara visste att den skulle jag ha! 200spänn är ju ingenting heller. Börjar bli riktigt grym på att hitta riktigt snygga fynd nu! : )  Synd att jag inte alltid har pengar bara : ( 
På Onsdag ska jag och Josefin till stan och handla lite. Torsdag är det "Showmiddag" på skolan, det sista innan STUDENTEN som är på fredag! : D

Sen är det sommar, grillfest hos Lollolus en vecka efter studenten och om allt går enligt planerna har jag också fått sålt min kamera och tittar för fullt runt efter en ny begagnad. Jobb också ja. Jag litar på Oscar : )



                        image20

Kommentarer
Postat av: Felicia

Riktigt snygg klänning!

2008-05-28 @ 15:12:00
URL: http://flisanj.blogg.se
Postat av: Lollo

Så snygg!! och allt går enligt planerna! ;)

2008-05-28 @ 18:13:49
URL: http://lollois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0