Jagvilljagvilljagvill!!

Jag vill så mycke, jag vill sola och bada, vara ledig och mysa.
och ojoj! Arbetsintervjun jag va på i fredags skulle erbjuda 120kr i timmen om jag får jobbet, eftersom jag jobbat under tiden jag gått i skolan så ses jag som undersköterska och därmed får jag högre lön. Göttans!!
Ska dit på fredag klockan 8 och prata om när jag kan provjobba, på onsdag ska jag provjobba på det andra stället, men där tjänar jag bara 102kr i timmen. Plus att de är lite äldre där så dom har fått ändra mycke rutiner i vardagen, tex inga utflyckter och sånt, det vill man ju! Jag tror jag kommer trivas jävligt bra, även om jag inte varit där än, men jag tror att jag kommer få många härliga skratt och uppleva mycke kul, utvecklingsstörda är ju som dom är, ni har väl sett "I en annan del av Köping"? Jag får väl provjobba på båda och sen bestämma mig, men jag tror det krävs mycke för att jag ska tacka nej till 120kr-i-timmen jobbet. Hoppas dom vill ha mig där bara också, att jag får skriva nått fint kontrakt och så.
Jag är hungrig..
Åkte fram och tillbaka till skolan idag, letade kuvert till inbjudningskorten till studenten, ah, hittade iaf efter jävla långt letande, vita med silverskimmer på, frågade i kassan om de hade billigare vanliga vita, "ja sjävklart!" sa gubben i kassan, "Vart fan då nånstans?" han sprang nånstans jag inte varit och plocka fram 50pack, underbart, nu ska jag börja brevväxla =/

Nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0