KuVCAnPOSITIVT

Andningen har varit bättre idag, iallafall efter besöket hos kuratorn, hon är så himla smart den tjejen. Jag tycker inte det är pinsamt att jag går hos en kurator, varför skulle jag? Jag är bara människa och har mänskliga problem, precis som alla andra också får förr eller senare i livet. Vissa får fler och kanske svårare problem som tar längre att jobba med, medans andra går igenom jobbiga saker men som kanske löser sig på ett år. Jag är fortfarande osäker på om det är allergi, men ringer inte VC förrän på måndag nästa vecka. Har fullt upp imorgon och känner inte att jag dör av svullnaden i halsen. Så det är ju positivt!

Nu ska jag sova. Ska ha "klass-mys" imorgon. Hur jävla mysigt det kommer bli vet jag inte. Inte alls antagligen. Eftersom jag inte är speciellt förtjust i min klass.

Bhai bhai sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0