Milkshake Mademoiselle

Idag har jag varit ute på en go promenad, men kände mig stressad ändå. Jävla skit. Längtar till torsdag då jag och Niklas ska meditera. Hoppas det hjälper. Orkar inte vara stressad mer, oroad över mig själv, jag vet att jag är frisk egentligen, men när stressen kommer så vettefan. Då är man automatiskt döende typ. Haha jag läste en tjejs blogg, hon var riktigt rolig och politiskt korrekt. Jag hittar henne fan inte:(  Men min poäng var iaf att hon var rädd för fåglar och att framför allt att ensam gå över gator. Som när hon ska gå över gatan på morgonen till bussen, folk stirrar på henne med avsmak medans hon nervöst försöker lugna sig själv genom att dansa reggae (Hahahaha!! Varför just reggae? XD) Måste leta upp hennes blogg igen. Dog av skratt ett antal gånger när jag läste!
Det är inte bara jag som har mina stress grejer, fast det vet jag, vi är stressade i dagens samhälle, men jag är ju inte stressad sådär över att det är stressigt på jobbet eller dylikt. Ahja. Har tänt lite ljus här och försöker slappna av, hade varit gott med fotmassage, synd att jag är så kittlig bara :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0