Provjobba *pang*

Igår prov jobbde jag på ett gruppboende, där som jag skulle tjäna minst isåfall av de två jobben som jag har att välja mellan. Iallafall, väl där möts jag av ett stort luftigt fint kök/slasch/matsal/slasch/vardagsrum med soffor och grejer. Mysigt, tänkte jag, jovisst. dom va väl gulliga dom boende, en tant höll på å stöna och slå sig själv på kinden hela tiden, ok, det kan man väl ta, men sen skulle hon slå mig! Najnajanjj! haha, ok, jag fick backa undan lite och det gick bra, en gubbe vid maten skrek efter mjölk, han fick sin mjölk, DET ÄR DAMM I MJÖLKEN!! *storlipar* jahaaa? "Men det är ingen fara" sa en ur personalen, tjejen ur personalen hann knappt säga klart meningen förrän gubben drack upp mjölken i ett svep. Jämte mig satt en tant som skulle ha rödbetor hela tiden fast hon hade på tallriken, "men du har ju där" "ät upp det först" *pang* "nääee, så gör man inte.." det gjorde inte ont men vafaan..
Jaja, tur att man har ett annat jobb på G också, och med 20spänn mer i timmen! ohooo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0