Testa andas in pollen

Min andning spökar igen. Det är svårt att andas in, känns som luftröret är mycke mindre än vanligt. Skinnet på halsen domnar bort också, men bara ibland. Tycker det är obehagligt och jag vet inte vad det beror på, allergi, stress, oro, förträngda minnen eller problem som själen säger till att jag borde ta upp? Grejen är ju att detta hände för två år sedan, exakt samma sak, fast 100 gånger värre. Åkte ju till sjukhuset, akuten, 12 på natten. Tog prover och EKG men det visade ju inget. Läkaren frågade om jag var stressad, inte vad jag tycker att jag är, men tydligen är jag det, fast på annat sätt, att jag är stressad och oroad över pappas död och annat runt mig. Tycker ju att det borde gått bort ganska bra nu, eftersom jag betat av många orosmoment i mitt liv, skolan, pojkvännen, jobb, pappa. Eller kanske inte helt betat av. Men jobbat mycket med det. Ska till kuratorn imorgon och prata bara om stressen. Jag har kollat på allergi sidor, om det kanske är så att jag är någon slags pollenallergiker, ibland blir jag lite halv snuvig, ibland inte, ibland får jag lite slem i halsen, ibland inte. Ibland tycker jag att jag blir tjockare i halsen när jag varit ute, ibland inte. Jag känner efter mycke så jag vet hur jag känner. Borde inte känna efter så mycket, utan bara vara. Om det är något fel på mig så märker jag det.
För 2 år sedan exakt typ, så var det ju samma sak med andningen, då var det ju vår också. Är jag allergisk? Läkaren sa att det inte lät som astma eller allergi när jag var på akuten för 2 år sedan.
Får gå till apoteket imorgon igen och köpa lättare allergitabletter och testa. Köpte någon rot grej som skulle vara lugnande. Smakade väldigt konstigt, men jag kände mig inte såå stressad, men jag var inte heller i så stressande situationer heller men.

Niklas tycker jag ska kolla upp det igen. Jag får väl göra det då. :(


Jag gillar inte sjukhus:(

Bara massa pissprover och jag kommer lipa sönder när dom ska sticka mig :(

Jag viiilll inteeeeeee. Faaaaaaan... :(:(:(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy det låter inte roligt :(

Men det är väl bäst att du kollar upp det när du känner så. Tänk på något bra när de tar sprutorna, hatar dem med .

2008-05-22 @ 13:31:01
URL: http://kumpumaki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0