Bravader

Igår, ja, vi skulle iväg och göra en intervju med Kristian Anttila, det gick bra, men fan sådan panikångest jag hade innan, fick andnöd och det har jag inte haft på flera månader, riktigt jobbigt. Men det gick över, under själv intervjuen kände jag ingenting och allt gick bra. Sedan var tanken att jag skulle stanna och plåta konserten han hade på Fängelset men orkade inte stanna kvar så jag åkte till Bella och bytte om till partykläder och fixade håret och sen var det ut och göra stan osäker. Vi gick till Razzia av alla ställen men det var för att jag och Bella är väldigt fattiga och förra gången hon var där fick hon massa gratis drinkar av killen som ägde stället, så vi hoppades på samma lycka ikväll men självklart blev det inte så, någon annan ålade sig på honom men det verkade inte som hon fick några drinkar :P Han kanske hade lärt sig. Nej men det var kul ändå, vi dansade massa och så vi fick en stalker efter oss. När vi åkte hem så träffade vi Lollo, Kalle och Pau så det blev en del tjöt om vad som hänt under kvällen. Imorse när jag kom hem efter att ha sovit över hos Bella så möter jag ett vrak till mamma, hon hade haft 50års fest hemma igår. Vilka bravader! Vi går inte in på det mer men jag kan säga att det var längesen jag skrattade så mycke och jag är glad att jag inte var hemma igår. Haha :D




Kommentarer
Postat av: Jim

Hahaa, vi får se. «33

2008-11-10 @ 09:09:12
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nöjd med håret nu? :)

2008-11-10 @ 11:43:49
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Jag tog texten från någon annan så jag är väl inte riktigt insatt men det med muskler. Rider man så jobbar hela kroppen, därav kanske man inte får någon biffmuskler men kanske mer muskler i hela kroppen jämfört med fotboll.

Jag har än inte mött någon fotbollsbrud som är starkare än mig.

2008-11-10 @ 19:22:53
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0